1a september 2010

Inlägget jag skrev igår postades tydligen inte så jag postar det nu istället.


Heejsan! Nu har jag äntligen lagt upp den nya designen, vad tycks? Självklart ska jag inte ha den headern men den kommer så småningom. :)

Idag har jag bara haft vanliga lektioner så som matte, svenska och basgruppsmöten. Men det har varit en kul dag ändå! Bäst var ju när jag skulle öppna dörren till korridoren och Ruben står där och skriker (skrämselskrik alltså) självklart blev jag rädd och sa "Inte okej!". Vet ni vad jag fick för svar?: "Det är jävligt okej!" haha! Sen var ju basgruppsmötena inte så seriösa om man säger så... *Host* Pappersflygplans-kastning *Host*
Jag känner verkligen att jag trivs i min nya klass, alla är så goa och trevliga! Lärarna är super och musiken, iiiiihh!! Hihi, nu ska jag duscha och sedan glo lite på tv. Ha det gött! Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback