10e april 2011

Jag ligger i sängen just nu och suktar efter värmen och solen som skiner för fullt ute. Igår fixade mamma och pappa balkongen som nu är kattvänlig med nät runt och människovänlig - det vill säga med mysig matta, stolar och sommarfina saker. Nico älskar värmen och har legat i solen ett tag nu. Mys. Denna förkyldningen känns som en favorit i repris från februari. Eller nja, favorit och favorit är det nog inte men nästan likadant känns det. Fast jag känner mig bättre idag, det är bara hostningen jag blir tokig på. Idag ska jag försöka få gjort min uppsats om Tunisiens revolution och dricka en massa egengjord chailatte så att jag kan gå till skolan imorgon. Tveksamt att jag kan det, tänker dock absolut inte vara hemma hela nästa vecka. It's a no-no! Till onsdag, max. Off to plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback