15e april 2011

Friday I'm in love.
En dag av att inte ha gjort någonting och utan ångest inför en uppsats var riktigt skönt. Har inte mått bra den senaste veckan och därför inte orkat skriva på uppsatsen som skulle in igår, men i förrgår och igår satt jag och skrev och skrev och blev faktiskt nöjd med resultatet så idag har jag inte behövt tänka på det för en gångs skull. Jag har tillbringat dagen till städning, bläddrande i nya SOLO som damp ner i brevlådan och lite tv-tittande. Mår mycket bättre, har bara lite förkyldning kvar och lite hostning men det är stor skillnad mot för ett par dagar sen. Skönt! Nu är det lov också, great! Jag ska försöka planera in en massa skoj för sitta inne v ä g r a r  jag! Har bestämt dejt med min gamla fina klass, det blir fika och bio på tisdag. Vi var en liten pytteklass så det ska bli jättemysigt!

Just nu springer mina katter runt som galningar och tjuter som... Ja, galningar också. Jag förstår inte vad de håller på med... Haha, nej nu ska jag lägga mig i sängen och läsa Elsas värld. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback