29e april 2011

Fredag! Dags för helg! Dessvärre blir det plugg för min del, ligger efter i matten då jag var sjuk i en vecka och måste plugga till ett musikteori-prov jag ska ha nästa vecka. Plugga gör jag nog på balkongen, om det är fint väder vill säga. Idag har jag bara haft musik, vi skrev på låten och har nu två verser och en brygga. Inte dåligt det! Vi ska sjunga på finska, hur det nu ska gå, och har skrivit av text om handcreme och hur man stoppar in en tampong... Jag hoppas verkligen att det inte kommer någon som kan finska på konserten... Haha! Lärarna tyckte att det var en bra idé, points! Vi slutade vid lunch och då åkte jag hem där ett viktigt brev väntade på mig...

Jag har fått sommarjobb på dagis! Ska jobba juni till juli, vilket är super då det kommer vara bättre väder i juli än i juni. :) Jag ska jobba på tre olika avdelningar, två av dem är för barn som är 1-2 år gamla. Åh vad roligt detta ska bli! Jag älskar barn, så söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback