My week

Jag har haft lust men ingen ork till att sätta mig ner och blogga men jag känner att det är dags nu. Kan köra en "My week" som jag gjorde för ett tag sen. Inte för att det var något speciellt, men...

Måndag 28e mars:
Skola och en otroligt rolig danslektion. Vi hade en vikarie vars dans passar mig bättre än vår vanliga danslärare så om jag fortsätter på jazz väljer jag absolut henne som lärare. :) Tjötade med Olivia efteråt, it's a must!

Tisdag 29e mars:
Musik och engelska stod på schemat, idrotten var inställd så det blev en kort dag. Åkte till wayne's för att köpa chailatte men det fattades ett par kronor för att kunna betala med kort så jag sket i det och åkte hem och joinade en skål med müsli istället. Mums.

Onsdag 30e mars:
Engelska, matte och svenska stod på schemat. På svenskan skulle vi jobba med våra grupparbeten om dialekter, min grupp hade göteborgska och vi åkte in till stan för att intervjua personer om just göteborgska. Vi träffade på en hel del olika personligheter varav tre av dem var härliga goa gubbar. Haha! Åkte hem efter lite häng vid göteborgshjulet och sedan kom Frida hem till mig. Vi gick runt på prommis och pratade om allt möjligt med choklad som sällskap. Mysigt.

Torsdag 31e mars:
Nothing special. Sista dagen innan "riktiga" våren börjar. Härligt härligt!

Freag 1a april:
April april! Lyckades med att inte bli lurad av någon (förutom en tidning... men det gills inte!) utan lurade istället mamma och brorsan att de har ett sjätte sinne. (Jag orkar inte att förklara...) Repade med bandet till lunch vilket gick supe och åkte sedan hem.

Lördag 2a april:
Gick upp jättetidigt för att kattutställning var inplanerat. Den här gången skulle vi inte åka och titta utan ställa ut Smilla. Det var jättekul och Smilla var så duktig. Jag och mamma hade med oss hennes favoritleksaker som hon låg och lekte med när hon inte sov. Vi fick låna ett jättesött burskynke med Hello Kitty-mönster på av Smillas uppfödare, det passade Smilla perfekt. Haha. Smilla var den enda honan i sin klass men fick en rosett ändå! Något av det bästa man kan få - Excellent 1! Man kan få ex2, ex3 osv. men ettan är det bästa så vi var så stolta över lilla Smillis. Vi åkte hem vid femtiden och då var jag supertrött men det var värt det för kul var det!

Söndag 3e april:
Slappdag! Efter gårdagen är jag hur trött som helst så jag har ingenting inplanerat idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback