Om fyra och en halv timme är det höst, på riktigt.

Jag som var så glad idag, så går jag och blir sjuk. Lite grann. Mådde riktigt illa på spårvagnen på väg till skolan och trodde att jag skulle spy, kallsvettades och mådde allmänt dåligt. Mamma och pappa hämtade mig och jag bäddade sedan ner mig i soffan. Har tittat på tv, klistrat ihop ett litet inspirationskollage, spelat keyboard och varit sjukt rastlös. Jag ska försöka gå till skolan imorgon, om jag inte har någon feber vill säga, eftersom jag mår betydligt bättre. På kvällen blir det även första pop-körstillfället. Wiii! Så himla kul! Denna kören är perfekt då man sjunger moderna {och gamla, men kända} låtar. En go mix helt enkelt. Jag har velat gå med i en kör hur länge som helst, så ich bin happy! Nu ska jag lyssna in en låt till ensemblen innan robinson {vet inte varför jag tittar, speciellt kul är det ju inte. Haha} börjar, blir tidig kväll idag då jag ska försöka sova bort den lilla febern jag har riktigt ordentligt. Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback