11.08.2011

Hej finingar. Jag har inte alls haft lust till att blogga de senaste dagarna, antagligen för att sommarvärmen {troligen} härmed är borta för iår och för att det snart är dags för skolan igen. Lite trist sådär. Fast det ska bli jättekul att träffa klassen igen, den är ju så himla skön! Tänk vad konstigt att jag börjar andra ring i höst, bara två år kvar tills jag tar studenten... K n ä p p t !  I lördags åkte min Fridis till mig och hängde, vi gick runt på frölunda torg, åt mexikanskt a'la mamma, gick på bio på kvällen där vi såg 'Bridesmaids som var otroligt rolig {se den!}, Frida sov över och i söndags hängde vi med Olivia i stan där vi fikade och kikade i affärer. Mysig helg det där. :) I love my girls! I början av veckan fick jag köpt skolsaker och även tre par underbara skor som jag ska visa senare. Jag har skaffat twitter förresten, som ett komplement till bloggen. Jag vill ha en liten twitterbox i menyn där man kan se de senaste inläggen men jag har ingen aning om hur man gör, ska fixa det. Klicka här så kommer ni till min twitter. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback