22.12.2011

Dan före dan före dopparedan. Julklapparna ligger fint inslagna under granen, julhandlade gjorde vi igår, julkorten gjordes och skickades förra veckan, pyntat har det varit sedan början av december, lyssnat på julmusik har jag gjort i massor och ändå har jag noll julkänsla. Lite trist att jularna aldrig kommer att bli som förr, som när man var liten då det pirrade i hela kroppen i hela december. Hoppas det kommer på julafton. Annars har det varit en riktigt mysig December i år. :) 

Igår spenderades nästan hela dagen i affärer, först blev det julhandling inför julafton och sedan den allra sista julklappshandlingen. Jag är jättenöjd med mina julklappar i år och jag tror att min familj, Frida och Olivia kommer att uppskatta dem. :) Jag tycker det är så mysigt att lägga ner tid på att köpa fina julklappar och sedan slå in de fint. Med andra ord slår min bror in julklappar på ungefär tre minuter per klapp medans jag lägger ner snarare en kvart. Haha. Idag har jag varit på jakt efter en klänning att ha på julafton men både jul och nyår verkar vara över enligt affärerna... Det enda man ser är basplagg, stickat och pjyamasar i massor. Jag hittade en klänning men tvekar på om jag skall ha den eller inte, får se. Jag har en jättefin blå klänning i garderoben, vill egentligen lägga upp den lite men det kanske inte behövs, så jag kan ju ha den isåfall. Thumbs up. Idag har jag också varit en sväng hos salongen och fått fixat ögonbrynen, så nu är de fräscha och fina igen inför julhelgen. Nu ska jag slå in de sista klapparna och sedan blir det mys i soffan. +++

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback