10e februari 2011

Hej! Jag sitter i soffan nyduschad och ska fortsätta skriva på min reflektion. Jag trodde att det skulle vara svårt men jag har skrivit så mycket att jag nog får skära ner lite på ord... Haha, det är i alla fall skönt att jag inte känner någon prestationsångest vilket jag nästan alltid annars gör. Idag har det inte hänt så mycket, har tittat på en bra film och sedan gått på en föreläsning om våld vilket faktiskt var intressant. Sedan blev det projektarbete som vanligt. En helt okej dag helt enkelt! Fick lite hårmassage av Giulietta på rasten, jag fullkomligt älskar när någon pillar i mitt hår så det var nice! Nej nu ska jag fortsätta med arbetet så att jag blir färdig någon gång. Slänger in ett inlägg sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback