12e februari 2011

Halloj! Idag har jag inte kunnat blogga, vaknade upp alldeles för tidigt för att räknas som sovmorgon och åkte vid elvatiden till en liten kattutställning för att se hur det går till vid bedömningarna (de förra gångerna har vi bara tittat på katterna...) eftersom vi ska prova att ställa ut Smilla i april. Hennes syster ställdes ut och fick en väldigt bra bedömning så det ska bli spännande att se hur det går för Smillis. När jag kom hem skulle jag fixa ett par grejer som jag skjutit upp alldeles för länge, nu är jag snart klar. Åt en jättegod middag förut och nu har vi precis tittat på melodifestivalen. Vad tycker ni om kvällens deltävling? Den var ju inte lika bra som förra veckans men mina favoriter var Loreen och Christian Walz. Loreens låt känns som en blandning mellan Lady Gaga och Rihanna vilket jag tror skulle slå i resten av Europa. Jag förstår mig inte på att Sanna och Brolle gick vidare direkt... Okej, Sanna har jättefin röst men jag tror personligen att folk bara röstar på henne för att hon är folkär, samma sak när det gäller Brolle. Skickar vi någon av dessa bidrag blir det säkert som förra året. Men det är bara vad jag tycker, sen har ju folk olika smak när det gäller saker och ting och det är väl bra fast jag tar melodifestivalen på väldigt stort allvar, haha! 

Nu ska jag och mamma titta på Huset Fullt. Bäst!
Ha en fin kväll så hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback