14e februari 2011

Hoppas att ni haft en bra Alla hjärtans dag idag! Själv har jag spenderat dagen med mina fina vänner, kikat i stan efter nya plagg [kom hem med asballa morotsformade byxor. I love them!] och åt donuts på centralstationen. Mys! Åkte hem vid halv fem och åt middag och åkte sedan till dansen som gick mycket bättre den här gången än förra. Vi har börjat på en ny koreografi som är mycket snabbare än den förra, liten utmaning där. Men kul var det! Efter dansen satt vi och åt vår andra donut [haha] och sölade som små barn för att sedan hoppa studsmatta utanför folkets hus. Riktigt mysig dag & kväll som avslutades med en varm dusch och Top model. Såhär bra borde varje dag vara!

Förra alla hjärtans dag tittade vi på Valentines day på bio där det var fullproppat med massa par. Paret bredvid mig satt och pussades hela tiden vilket var en aning deprimerande... Haha, nej men det var en fin kväll det med. Bara så konstigt att det redan gått ett år sen vi satt där längst fram i biosalongen. Det känns som om det vore för ett par månader sen.


Lotta är min valentine. Puss sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback