19:48

Den här dagen har varit otroligt seg men ändå ganska skön. Gått runt med fett hår och bara myst med katterna, samt haft besök av mormor och Yvonne. Yvonne har varit på semester i Spanien (avundsjuk? ja! Jag vill ha sol och värme nu!) och kom hem med en jättefin sparbössa i form av en klacksko. Den står på en av mina hyllor nu, sådär skogalen som jag är så passar den väldigt bra in! Tack!

Måste bara berätta en sak; Smilla låg högst upp på kattställningen och halvsov och så hoppar Nico upp i full fart för att.... Tvätta henne! Hur gulligt? Fast, sedan satte han sig på henne vilket inte var lika populärt. Haha! De verkar komma bättre överens för varje dag som går, typ. Brabra! Smilla brukar göra kullerbyttor på mina fötter i sängen innan läggdags förresten, saknar faktiskt lillprinsen i sängen! Innan Smilla kom sov han alltid på eller vid mina fötter varje natt, när Smilla kom hoppade han ner från sängen och följde efter Smilla och inatt låg han tydligen hos mamma. Inte okej! Nico är ju min lilla bebis!

Tonight- en prinsessas dagbok eller en annan film med mamsen och sedan hoppas att Nico ligger i min säng inatt, det är ju så mysigt!


Lillprinsen är bäst! <3

Kommentarer
VENDELA säger:

ååh vilken söt katt!

vad är det för ras? :)

2011-03-02 | 19:18:11
Bloggadress: http://vendelaejdenwik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback