I'm sick and tired of being sick and tired.

- citatet från -denhärbloggen- är klockrent just nu.

Hejhej. Har de senaste dagarna inte gjort ett skit, haft samma rutiner varje dag. Vissa som jag gärna hade sluppit; till exempel att jag är tokigt yr varje morgon. Ligger annars i antingen sängen eller soffan med mitt täcke på och tittar på tv och filmer. Idag tittade jag på Simpsonsfilmen med ett glas iskallt vatten och en marabou bredvid mig. Behövligt! Imorgon ska jag duscha och måla naglarna om jag orkar, jag vill inte vara såhär sunkig hela tiden! Hehe, nej nu orkar jag inte sitta här och skriva mer. Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör!


Walking in a winter wonderland. Vad är det för fel på snö egentligen? Kylan kunde varit mindre... Kylig. Haha, nej men jag gillar snö, hellre snö och kallt än bara kallt.


Kommentarer
Ellinor säger:

sv: Ja visst är hon! :D Jodå det är bra hur är det själv? :) massor av kramar!

2011-02-26 | 19:16:44
Bloggadress: http://ellinorslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback