Update

Typiskt att jag ska ha så dåligt immunförsvar! Dock vet jag att det är för bland annat stressen [läste det på nätet för ett par dagar sen, att stress kan påverka immunförsvaret.] Blir att köpa actimel så att jag kan boosta försvaret! Kände att jag inte alls mådde bra under spårvagnsresan hem, kände mig jättefebrig och mådde illa. Just nu är jag jättevarm, men om ett par minuter kommer jag att frysa. Irriterande! Aja... Man kan inte alltid vara på topp antar jag, men jag vill verkligen inte vara sjuk lika ofta som jag var förra året. Så, hit med actimel! Haha.

By the way så vet jag vad problemet med min kamera är nu, bilderna sparas inte i minneskortet utan i själva kameran så någon dag blir det att åka till någon affär och se om de kan hjälpa mig med att ändra i inställningarna. Sedan kommer jag förhoppningsvis att kunna föra över bilder direkt till min dator och då blir det många bilder i bloggen kan jag lova! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback