28e januari 2011

Hejhej, sitter och är jättetrött. Har varit hos tandläkaren, fick reda på att jag har ett litet hål i en tand långt in i ett hörne (irriterad? - ja!) och fyllt munnen med äcklig bananflour. Efter tandläkaren gick jag och köpte ett par überfina skor som jag kollat in ett tag nu, kärlek vid första ögonkastet var det och nu är de äntligen mina! Klockan tre hade jag tid hos vårdcentralen där jag skulle prata om stress och så, ska börja gå till henne varanann vecka och försöka förbättra självkänslan och presationsångesten, det blir bra det här! Jag vet inte om det är stressen som har orsakat magonten så jag fick en tid hos skolläkaren när jag var hos skolsköterskan i onsdags. Nu känns det bra! Annars sitter jag och väntar på att Olivia ska dyka upp. Hon kommer när som helst, har köpt Ben & Jerry's halfbaked till ikväll. Hur gott?!

Gårdagen spenderades i skolan med ensemble och samhällskunskap i en datorsal där vi gjorde lite annat än skolarbetet... Haha! Nej, men jag skulle försöka hitta på ett ämne jag kan skriva en artikel om till tidningen vi ska göra i min pbl-grupp. Efter skolan hängde jag lite med tjejerna och tittade på ett band i treans ensemble, jösses vad bra de är! Satt och fick rysningar. Sådär bra ska jag också vara i trean! Väl hemma gjorde jag inget speciellt, satt och sjöng ut riktigt ordentligt för det var ingen annan hemma.. och så glodde jag på tv. Såg Jennifer's body igårkväll, den var riktigt bra faktiskt! Trodde att det skulle vara en "typisk" b-film men förvånandsvärt var den bra! Tyvärr hackar den kanalen den gick på så det var lite irriterande... Men jag rekommenderar den filmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback