30e januari 2011

Hejhej bloggen! Jag sitter i mitt rum och tycker synd om mig själv... Det har varit en väldigt händelserik helg, haha! Olivia sov över i fredags, vi tittade på en dokumentär om sverigedemokraterna, käkade Ben&Jerry glass, tittade på The runaways, åt muffins som hon bakat och pratade på om en massa saker. Så härligt att kunna prata om vad som helst! Vi lade oss ganska sent och jag vaknade vid tiotiden helt utvilad. Skönt! Frulle käkade vi framför reprisen av Let's dance och segade oss rejält. På kvällen satte vi oss på ett tåg till Kungsbacka, vi skulle till Frida! Tyvärr blev det lite knasigt när vi satt på bussen. "Vi ska av här." "Nej, det ska vi inte" "Jo, Frida sa det." = vi gick ut ur bussen och trodde att vi var på rätt hållplats, sekunden efter att vi stigit ur bussen ser vi att vi är på helt fel plats och börjar trycka på öppnaknappen på bussdörren. Men bussen åker iväg. Där står vi, i mörkret, på något man inte kan kalla för trottoar [som dessutom var täckt av is] och bilarna åkte förbi i full fart. Fick lite [läs mycket] panik men det löste sig och vi hamnade hos Frida efter ett litet tag. Kvällen såg ut såhär ungefär; tjejsnack i massor, filmen Die Welle, sourcream & sweet chili chips, marabou och promenad. Har sett Die Welle en gång tidigare och den är jättebra! 

Efter en god frukost skulle vi gå till bussen för att åka hem, vid elvatiden ungefär, vad tror ni händer när jag ska nerför trappan till hallen? Jag ramlar och slår i ryggen och kan inte andas, i några sekunder i alla fall. Så typiskt! Har ett stort sår på ryggen nu, blä! Förutom de små olyckorna har helgen varit riktigt mysig med mina tjejer! Nu ska jag börja skriva på min artikel om jämlikhet/jämställdhet. Ha en nice kväll!


The Studio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback