3e Januari 2011

Tredje Januari. Det har redan gått två dagar på året. Wierd! Vaknade vid halv elva och fixade frukost med samma, satt och åt framför Sjunde Himlen och Tyra Show. Efter det har jag bara gjort mig iordning och fortsatt att läsa den där bloggen jag skrivit att jag läser från början. Har från det inlägget bara hunnit med tre månader... Haha, aja. Senare idag, vet inte riktigt när, skall jag som sagt träffa min vän Shadie. 

Annars då? Nico var galen igårkväll och rev ner ett par julgranskulor [plast, såklart!] och ljusslingorna... Vi skall ta ned granen imorgon, undrar vad han kommer tycka om det? När han inte ligger i min säng ligger han ju under granen, sötis!



Me right now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback