15e januari 2011

Hejhej! Gårdagen spenderades inte med att göra det jag hade tänkt. Istället satt jag på precis samma plats i soffan och tittade på tv och läste nya SOLO. Hade ont i magen så jag orkade ingenting...

Idag har jag träffat mina tjejer. Jag mötte upp Olivia vid centralstationen och åkte tåg till Kungsbacka där vi sedan strosade runt på Kungsmässan med Frida. Först upp blev det fika, för min del blev det cola och morotskaka. Mums! Efter en massa tjöt blev det att kika i affärer, den enda affären jag köpte något i var JC. Därifrån gick jag ut med ett apsnyggt linne, en ring och två par örhängen. Love. Visar imorgon! Dagen var jättemysig och slutade med varsin mjukglass på donken. Det är jättetråkigt att vi inte hinner ses lika ofta som förr men när vi ses så är det alltid jättekul, det kan knappast bli annat med dessa tjejer! <3

Har tyvärr varit irriterad hela dagen, på vad vet jag inte... Bara allmänt irriterad. Irritationen blev inte precis bättre av att få en stenhård snöboll kastad på min axel. Jag har fortfarande jätteont... Jag sa tyvärr inte till de små skitungarna (vad kan de ha varit? Tolv?) för jag kände att jag inte orkade hålla på, det visar bara att jag är större än dem. Aja, just nu tittar jag på Family Guy. Alltid lika roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback