24e januari 2011

Hejsan! Sitter i vardagsrummet och har ockuperat två datorer... På min dator som jag skriver på nu har jag tills för en stund sen ägnat tiden åt att skriva en uppsats som ska in imorgon, men nu har det blivit en musikmaskin! Har på spotify på full rulle och har fortsatt på uppsatsen på den andra datorn för att se hur långt jag har kommit... Datanörd? Haha. Idag har jag bara haft ensemble och svenska. Svenskan flyttades fram på mattelektionen (vi har ju inte det just nu) så vi fick sluta tidigare. Hur skönt?! Åkte hem direkt och fotade dagens outfit för en gångs skull, tyvärr blev det jättedålig kvalité då det så sakteliga började mörkna och mitt rum inte har så bra ljus... Menmen, det är alltid något!

Jag är alldels strax färdig med uppsatsen och ska sedan beställa en almanacka. Ikväll blir det att titta på Top Model som vanligt, har tittat på den serien hur länge som helst. Jag kommer ihåg att mamma brukade spela in den när jag var liten och så tittade jag på det i mitt rum och tog samtidigt på mig kläder ur utklädningslådan och posade. Jag kände mig så cool! Haha, men serien blir faktiskt bara bättre och bättre för varje säsong tycker jag. Skulle kika på en sak på wikipedia och såg att det redan har spelats in flera säsonger till! LOVE. Nej, nu ska jag skriva färdigt. Hörs sen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback