15.06.11

Lite chips, The sims 3 och allmänt slapp har den här kvällen bestått av. Var jättetrött när jag kom hem ifrån sommarjobbet på ett dagis, ont i huvudet och ont i fingrarna efter att ha gungat ett antal barn har jag också. Haha, nej men det var faktiskt jättekul trots "bieffekterna" som dök upp nu efteråt. Jag jobbar på Lilla Björn där småttingarna går {1-3 år gamla som sagt} och har idag ätit ett antal måltider med dem, gått på promenad i skogen där jag höll i två ettåringars händer {det var det gulligaste och roligaste idag!}, lekt på lekplatsen och fått mumsiga "glassar" av barnen, städat, tröstat, läst för ett gäng sötnosar och så vidare. Inte konstigt att jag är helt slut nu! Förresten är det en liten ettåring som påminner så himla mycket om mig själv när jag var liten, utseendet, rösten och till sättet. How cute?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback