17e mars 2011

Godmorgon! Efter en lång natt var det dags att vakna, sitter nu helt färdigfixad och ska bara packa väskan innan jag går om en kvart. Musik [ensemble eller musiklära och ljudteknik] och samhällskunskap står på schemat idag, slutar vid tvåtiden och då jag åka till bokia för att köpa Elsas Mode [inbunden] och en present till mami som inte fanns när jag skulle köpa den. Efter det blir det lite matteplugg, har ju prov på måndag. Idag åker inte skinnpajen på för solen gör allt annat än att lysa, den gömmer sig bakom gråa moln. Dock skymtar det blå himmel bakom så det kanske blir en fin dag trots allt. Det skulle vara nice! Jag måste skynda mig lite nu, har gjort ett tidsinställt inlägg som kommer upp om ett par timmar. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback