22e mars 2011

Godmorgon! Sovit gott? Jag har inte sovit en blund så jag är jättetrött nu, funderar på en powernap när jag kommer hem i eftermiddag. Haha. Jag har sovit jättedåligt på sista tiden, förstår inte varför. Jobbigt är det i alla fall. Idag väntar nya äventyr, eller äventyr och äventyr. Musiklära, engelska och idrott snarare.

Just nu springer katterna efter varandra och leker i mitt rum, Nico har blivit ljusare i pälsen och Smilla har inte växt någonting känns det som. De är så söta, mina små kissemissar! Haha. Snart ska jag bege mig till hållplatsen för en timmes resväg till skolan. Restiden stör mig inte egentligen, det är jättebra om man ska plugga till ett prov eller så. Förresten har man all tid i världen att bara sitta och tänka. Tummen upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback