6e mars 2011

Efter att ha pluggat hela dagen förtjänar jag ett break och ska strax duscha och göra allt vad hudvård heter. Som en belöning på min tråkiga pluggdag. I fredags mådde jag tusen gånger bättre än vad jag gjort på länge, så skönt att jag är frisk nu! Dagen spenderades inomhus i mysdressen, gjorde inget speciellt. Igår åkte jag en sväng till Frölunda Torg för att köpa present till mamma [ni anar inte hur awesome det var att få se människor igen! haha] men alla mina tre ideer sprack. Kändes lagom kul så jag kom hem tomhänt. Typ, efteråt åkte vi till ica och köpte med oss gottis, mamma och jag, själv fyllde jag en påse med härligt naturgodis att äta till melodifestivalen. Ja, vad säger man om melodifestivalen då? Är väldigt besviken att båda mina favoriter, Loreen och Linda Pritchad, åkte ut. Speciellt Loreen, har tjatat om henne ända sen hon var med i deltävlingen... Aja, efter mello blev det Bridget Jones dagbok - alltid lika bra! Ja, min helg har väl inte varit ultimal men nu mår jag superbra i alla fall!
Nu: duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback