Guten nacht!

Hejhej! Danslektionen gick bra, samma situps som förra gången tyvärr (haha, bra träning dock), positionsträning, jazzwalk och fortsättning på koreografin blev det idag. Kul, kul! Fast jag blev jätteyr i slutet, det kändes som om jag skulle svimma men efter en varm härlig dusch hemma med honungsdoftande duschkräm och sedan ett Top Model avsnitt gick det över. Imorgon börjar jag klockan ett, har bara idrott, eftersom det är intagningprov på musik. Jag minns när jag var på intagningsprovet förra våren, usch så nervös jag var. Jag fick en blackout mitt i låten men skakade av det och fick börja om som tur var. Kände mig jättestolt efteråt, jag klarade det. Ännu mer stolt blev jag självklart när jag fick reda på att jag hade kommit in! :)

Efter idrotten ska jag hem och duscha och sedan ägna resten av dagen till att plugga då jag har ett engelskaprov på onsdag. Måste även plugga matte vilket känns lagom kul men det måste göras! Till helgen blir det antagligen bio med mami så det finns något att se fram emot! Nu är det dags för sängen!
Natti natti!


Ett par minuter senare; Nico och Smilla lekte för fullt och jagade varandra ut till hallen där deras mat- och vattenskålar är. Självklart välter de halva vattenskålen och massa mat ligger på golvet. Smilla stod och tittade på när jag torkade upp det som om "Det var inte jag..."  Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback