MY WEEK

Yo! Nu har jag inte uppdaterat bloggen på snart en vecka, ingen aning om varför egentligen... Det bara blev så helt enkelt. Jag har många ideer angående bloggen, men vi får se om det blir något av det. Funderar i alla fall på en ny vision [typ], men nu är det nuet som gäller!

I måndags firade vi mami med tårta och kramar innan jag begav mig till dansen där jobbiga situps väntades och ny kul koreografi. Varje gång det är dags för dans, eller sång, släpper jag taget om alla problem [förutom prestationsångesten som ställer till det ibland] och bara är. Men det är som sagt om prestationsångesten inte finns där, den fanns inte där i måndags. Jag bara följde rytmen och kroppen rörde sig till musiken. Love it! Top Model blev det när jag kom hem såklart!

I tisdags stod ensemble, engelska och idrott på schemat. En helt vanlig tisdag med en riktigt snygg outfit på. Om jag får säga det själv... Belönade mig även för mina väldigt bra betyg jag fick reda på med en stor smaskig chailatte. Den satt fint! Onsdagen tillbringades till kärnämnen och sånglektion. Äntligen, äntligen sånglektion! Som jag längtat efter den lektionen. Det är utan tvekan en av de roligaste lektionerna jag har! I torsdags blev det musiklära, ensemble och samhällskunskap innan jag rörde mig hemåt för att plugga matte och engelska. En dag som började kul och slutade tråkig med andra ord... Haha.

I fredags var jag ledig men fick gå upp tidigt ändå för att gå till kuratorn. Har fått små bra tips på hur jag kan göra för att försöka "dämpa ner" prestationsångesten, super! Det blir bra det här. Efter lite chokladbollsätande blev det en spontan tripp till stan med mamsen där jag provade ett par otroligt fina jeans på Zara, tråkigt nog var de alldeles för stora... Så var det med det. Kom hem med en jättefin överdel, ett par örhängen och en bok i alla fall! Massa prat och skratt blev det som vanligt, mamma är bäst!

Helgen orkar jag inte berätta om nu, ögonlocken tynger sig nedåt och kroppen skriker efter att få lägga sig i sängen. Väldans synd att jag måste gå upp kvart i sju imorgon. Lite surt sådär... Aja, nu ska jag inte sitta och babbla på mer, haha, natti natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback