Smilla







Jag kom på att jag ännu inte visat bilder på Smilla. (Förutom den bilden igår) och hon har ju bott här ett par veckor redan. Hon är ungefär lika liten som på bilderna, jag tycker att hon kan sluta växa nu... Hihi. Nej men hon kommer inte att bli lika stor som Nico eftersom hon är en hona och från en uppfödare där de är mycket mindre. Kul med två helt olika katter, fast de är samma ras. :) Smilla tycker om att hoppa och göra kullerbyttor på mina fötter när jag ska sova och sova på mina ben. Sötis! Nico har varit ganska avundsjuk men gillar henne nu och springer efter henne för att tvätta henne, vilket hon inte gillar... Haha. Just det, jag har ett bokmärke med ett lejonhuvud med en burrig man och hade lagt den på sängen där jag låg och läste, helt plötsligt ser jag i ögonvrån att Smilla springer iväg - med lejonhuvudet i munnen. Haha! Hon låg och vaktade den som om det var hennes bebis. Gulleplutt!

Kommentarer
VENDELA säger:

- haha okej ;)

fast den här katten är ju också hur söt som helst!

hur gamla är dom? :)

2011-03-02 | 19:48:28
Bloggadress: http://vendelaejdenwik.blogg.se/
VENDELA säger:

- okej :D

2011-03-02 | 20:15:36
Bloggadress: http://vendelaejdenwik.blogg.se/
♥ T E S S ♥ säger:

Hejsan!

Grymt härlig blogg! :D

Du kanske har lust att följa varandra via bloglovin'?

Skulle vara jättekul! :D

Kram Tess!

2011-03-03 | 09:49:52
Bloggadress: http://phototess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback