16e mars 2011

Tjenixen! Imorse trodde jag att det skulle bli lika varmt och härligt som igår så jag tänkte inviga skinnjackan, fast det var det tydligen för tidigt för. Solen sken fast det var riktigt kallt i vinden. På spårvagnen var det skönt dock, satt och tänkte på alla möjliga saker som vanligt. Jag gör alltid det på spårvagnen, det är det enda som är bra med resan till skolan, man hinner tänka på det mest meningslösa och det viktigaste som sker. Egentid tycker jag är jätteviktigt att ha.

Dagen har bjudit på engelskaprov som faktiskt gick jättebra, andra kärnämnen och sånglektion. Jag ska börja med en ny låt på sånglektionen fast jag vet inte vilken... Det står mellan Taylor Swift's "Back to december" och "Breathe". Vilken tycker ni att jag ska välja?

Jag kom efter fyra någon gång och åt pannkakor innan jag började plugga lite matte och halvtitta på kanal5's komediserier. Lite halvslappt sådär. Nu ska jag fortsätta att titta på Grey's anatomy! Ha en fin kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback