Säsongspremiär

Åh vilken underbar dag! Efter en väldigt kort skoldag med endast idrott gick jag, Mimmi och Julia i min klass och köpte glass! Magnum Strawberry white satt väldans fint i magen, mmm... Den är klart en av mina favoritglassar. Vi stod där i solen och snackade lite innan vi skiljdes åt. Det är så härligt att våren är på väg! Jag har nu pluggat engelska och tror att provet imorgon kommer att gå bra, jag känner mig väldigt säker i alla fall. Det känns skönt! Alldeles strax blir det äntligen äntligen äntligen Desperate Housewives efter en lång väntan. Jag älskar att varje avsnitt slutar spännande så att man känner att man verkligen längtar till nästa avsnitt. Bäst! Är nyfiken på hur det blir med Gabrielle's familj! Nu ska jag bänka mig framför tv'n, ha en fin kväll!


ph from: kanal5.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback