2a mars 2011

Hejhej! Har inte gjort så mycket idag, legat i soffan och tittat på tv för det mesta. Fick hem mitt paket från beautybay.com och satt och beundrade vad som låg i. Vad jag har köpt visar jag senare, ska även visa de nya skorna som jag precis fotat. Längtar tills jag kan börja använda dem! Jag vill ju inte använda de nu när snön smälter, inget slask kommer i närheten av dem kan jag lova.

Jag börjar känna mig klaustrofobisk här hemma, ni anar inte hur skönt det var att få komma ut igår. Vinden mot mina kinder, fågelkvittret, andra människor. Ja, som tur är mår jag bättre så på måndag blir det skola! :D Jippie! Än sålänge tillbringar jag tiden med Rachel, Ross och dem, även OC-gänget och sjukhuspersonalen i uppsala. Haha, ja det är så dagarna har sett ut på ett ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback