27e maj 2011

Hejhej! Skrev inget mer igår eftersom jag var tvungen att skriva rent/färdigt ett arbete som sedan skulle skickas in. Det var den sista inlämningen för den här årskursen. Härligt! Igår mötte jag upp Frida efter skolan och kikade på stan och köpte present till Olivia.

Idag ska jag till skolan för att göra min ljudtekniks-låtskiss, den ska vara färdig idag och jag har precis börjat... Har ju inte det programmet på min dator. Slutar senast vid tolvtiden och åker då hem. Vid fyratiden bär det av till frisören där jag ska kapa någon decimeter och alla kluvna toppar, det ska bli riktigt skönt! Sedan ikväll ska jag, mamma och Yvonne gå på en dansföreställning av de som har gått på Performing arts school (dansforum). Det ska bli kul! Det blir alltså ingen bra update idag heller. Wellwell, ha en riktigt fin dag så hörs vi senare!

Grattis till världens bästa Olivia som idag fyller 17 år! Dancing queen, young and sweet only seventeen! Puss på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback