21e maj 2011

Heej! Nu var det ett tag sen, märker att jag tar små bloggpauser hela tiden... Måste bli skärpning på det! Sitter just nu vid mitt nya fina vita skrivbord och skall alldeles strax börja plugga till ett svenskaprov, börja på en uppgift i samhällskunskapen och avsluta en uppgift till livskunskapen. Sen blir det att rensa en massa prylar som legat i mitt förra skrivbord, tänk att så mycket saker har kunnat få plats där i! Haha. Under tiden då jag inte har bloggat har Frida sovit över, min linje haft melodifestival som för min grupp gick helt okej, det blev lite fel på ett par ställen men vi fortsatte ändå! Den bästa gruppen vann helt klart. Frida och Olivia var där och tittade på, kul! Dagen efter var vi lediga följt av en dag då vi bara skulle närvara vid treornas sista konsert. Söndagen den femtonde var det tynneredsdagen men för att vara jubileum var det inget särskilt, fick i alla fall tag på en underbar långklänning som jag  ä l s k a r !

Den här veckan har jag bland annat varit på anställningsmöte för sommarjobbet, haft nationellt prov, åkt till Ikea och det bästa av allt... Igårkväll spenderades kvällen på Liseberg med Frida och hennes klasskompisar vid stora scenen. Vi var självklart där och tittade på Veronica Maggio, hon är så grym! Trots att jag inte hörde ett par låtar för att par tjejer stod och skrek rätt i öronen på mig och armbågade mig i nacken så var det en jättekul kväll! I sommar blir det absolut Johnossi för min del, älskar att gå på konserter! Finns nästan inget bättre!
Nu: plugg!


Bild ifrån påsklovet :)


Kommentarer
Rebecka säger:

Skriv mera!! Tycker om din blogg(=

2011-05-22 | 16:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback