22e maj 2011

Åh så mysigt det är när det regnar och man sitter inne i värmen! Idag har jag tillbringat dagen med mamma på förlunda torg där jag fick köpt lite nödvändigheter och annat smått och gott. Lite smink och en shortsdress bland annat. Visar imorgon! Ska duscha nu och sedan plugga lite, blev ju inte mycket till plugg igår hehe... Förresten tittade jag på en riktigt bra film igår, Flickan från ovan, se den!

Just det, måste berätta om en kul grej vi håller på med i skolan nu! Alla sångare i ettan och tvåan och ett par instrumentalister ska bilda en kör som ska sjunga för alla studenter samt alla andra ettor och tvåor. Vi ska bland annat sjunga Studentsången, Nu grönskar det, Don't worry be happy och I'm yours. I den sistnämda låten ska jag sjunga första versen, hihi. Det är jättekul med kör, funderar på att börja i en kör i höst om jag inte fortstätter med dansen. Vi får se. :)


Just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback