24e maj 2011

Vilket knäppt väder vi i Göteborg har haft idag med skinande sol varvat med regnskurar. Inte så små regnskurar heller, usch. Det är bara mysigt när man sitter inomhus med något varmt att dricka. Inte när väskan inte går att stänga och man inte fått upp paraplyet än som dessutom fastnar i fingret... Haha, på toppen av det så ramlade jag uppför ett par trappsteg. Underbar dag va? ;) Idag har jag haft två nationella prov, ett i matte och ett i engelska, och lite ljudteknik. Kort dag idag alltså. Det gillar vi! Just nu sitter jag och pluggar lite till svenska grammatikprovet vi ska ha imorgon, hur ska jag kunna lära mig alla dessa konstiga ord såsom pluskvamperfekt, konjunktioner och interjektioner? Hmm... Wellwell. Nu ska jag duscha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback