21.11.2011

Inspirationen är nere på noll känner jag, men det hoppas jag blir ändring på. Men nu är det snart December och det kan man ju inte annat än gilla! Har haft en mysig helg som startade med fika och ärenden med mami {morotskaka & chailatte!}. I lördags gick jag på Open Sign, det är ett event där döva, hörselskadade och teckenspråkiga får visa vad de går för. Som teater, sketcher, dans och så vidare. Jag var faktisk med där för två år sen med Olivia och två tjejer i vår dåvarande klass, vi hette 'Think Pink' och dansade. Var grymt kul! I lördags var det inte så många som deltog och ingen jag kände, så det var lite trist. Men annars var det rätt kul. :)

Well, idag har jag varit ledig och spenderat dagen till låttextskrivande, julkalendertittande, nagellacksmålande och så. Jag håller på med en låttext till ensemblen och har fått ned ett gäng rader men nu måste jag få ihop dem till en låt, det är det som är det svåra. Hoppas att jag kan få lite hjälp imorgon, att skriva låtar är inte min starka sida just nu om man säger så... Pusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback