28.11.2011

Igår var det första advent. ♥ Vi hade supermys här hemma med fixande på förmiddagen och sedan god middag. Fikade på kvällen då vi tände första ljuset. Julmust, kladdkaka och pepparkaka slank ner i magen. Var fint det. Mami och jag har en tradition att gå ut på en adventspromenad första advent varje år där vi pratar om allt och inget, tittar in i fönstren och bara myser i kylan innan vi går in i värmen och fikar. Eftersom vi hade storm igår skippade vi det och tar det nu på söndag istället. Ni skulle bara höra hur det blåste! Det lät som att det åskade och mitt fönster skakade. Idag märktes det inte att det var storm igår så man kunde gå utan att blåsa iväg. I skolan hade jag ett välbehövligt ensemblepass, sedan ljudteknik och matte efter lunch. Skulle tydligen ha prov i naturkunskap idag vilket jag helt missat på grund av missuppfattningar {missat ett par lektioner och har gått in på klassens hemsida flera gånger för att se vad man missat, på lärarnas begäran i början på terminen, där det inte stod någonting... Lite segt men aja, får göra provet nästa vecka.} Åkte sedan hem och har sedan dess ätit middag och haft långtråkigt. Skall titta lite på tv innan jag landar i sängen. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback