29.11.2011

Med nytvättat hår sitter jag här och skriver i reklamen på Desperate Housewives, en av veckans måsten. Jag hade en kort skoldag idag beståendes av arrangering & komposition + text till musik fram till lunch, därefter skulle killarna simma på gympan så vi tjejer fick sluta tidigt. Fikade med Olivia på det mysigaste cafét i stan och satt där i ungefär två timmar. Pratade om allt och inget och värmde mig med chailatte. Åkte sedan hem i regnet {snö, var är du?} och åt middag. Under kvällen har jag hjälpt mamma att tvätta katterna då det är kattutställning i helgen och blivit tokkär i ett par galet snygga skor... Kärlek vid första ögonkastet kan man säga. Förresten blev Smilla lite crazy förut och började klättra på min rygg för att rymma ifrån vattnet, haha. Innan jag slocknar ikväll skall jag gå igenom bandets historia inför presskonferansen på engelskan imorgon och läsa en bok. Älskar att ligga i sängen under ett varmt täcke och få gömma undan sina egna problem mot problem i böcker och bara mysa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback