01.10.2011

Höstens första förkyldning är här, den kom så fort halsontet gick över. Typiskt. Just nu ligger jag i sängen och tittar på tv, hostar och äter lördagsgodis. Ganska så segt, i alla fall hostdelen. Igår hade min grupp ett riktigt bra rep på ensemblen och därefter blev det fika och häng med Frida innan Olivia joinade oss. Vi hängde lite i stan och på kvällen blev lite middag och filmmys med mamma. Uh vad trist det är med förkyldningar, hoppas på att det inte blir värre. Vi har ju konsert på onsdag! Det får bli nässpray för hela slanten och vila. Imorgon ska jag eventuellt träffa Olivia {får se hur det är med mig imorgon} en stund. Nu ska jag hosta vidare, ha en fin kväll. {Utan förkyldningar hoppas jag} Küsse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback