05.10.2011

Guten morgen! Väskan är packad med anteckningsblock, kläder och smink. Det blir vanlig skola idag med engelska och svenska, därefter blir det genrep och sådant skoj. Ikväll har vi konsert och jag är jättenervös, halsontet är tillbaka och jag är rädd för att få en blackout som jag fick igår. Kom nästan inte ihåg en enda textrad när vi repade. Tummen ner. Konserten börjar halv sju, så jag kommer som vanligt att vara där heeela dagen. Men det är ganska mysigt att vara den enda klassen kvar på skolan vid den tiden. Lär vara väldigt trött ikväll, men det är ju såklart värt det! Hörs lite senare, küsse. {Skulle ta en bild till inlägget men jag vill verkligen inte fastna på bild just nu, tydligen. Så det blir inget med det, haha.}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback