15.10.2011

Naturkunskap, kyla, kärnämnen, ännu mer kyla, skratt, mer naturkunskap, "möten", chailatte, trött chey, popkör, sånglektion, piano... Ungefär så har min vecka sett ut, skulle ha bloggat i måndags men appen ville inte samarbeta med mig så efter ett antal försök gav jag upp. De andra dagarna har jag i princip inte haft tid, utan fokuserat på naturkunskapen. Trots det hade jag alla jordenfrågorna kvar som jag betade av nu i förmiddags. Har lagt in alla frågor + svar i min favorit-skolapp {flashcardlet} så på bussen till Frida skall jag sitta och få in allt i huvudet... Ikväll bär det som sagt av till Frida, lite lördagsmys, massor av tjejsnack och så. Thumbs up! Skall fixa lite innan jag åker, küsse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback