MariaNila


{1. Original schampoo // 2. Original conditioner // 3. Original masque // 4. Root boost // 5. Hair lotion // 6. Repair & shine // 7. Instant shine // 8. Salt spray}

Dessa produkter får mer än gärna skutta in i min hårvårdssamling! Någon hårspray och påfyllnad av mitt värmeskydd också för den delen. I MariaNila - serien har jag testat värmeskyddet 'Flattening spray' och schampoot&balsamet och jag älskar produkterna! Mitt hår har nog aldrig varit så fint {och luktat så gott!} som det är nu. Jag funderar på att klicka hem en av glansprodukterna, root boost och inpackningen inom en snar framtid. Eller så kan jag önska det i födelsedagspresent? ♥


Kommentarer
Amanda säger:

Superfin blogg! :)

2011-10-09 | 01:14:05
Bloggadress: http://maandel.blogg.se/
Rebecca säger:

Sjukt fin header!! :)



Missa inte tävligen - veckans blogg på min blogg! :) www.bbeccah.blogg.se !

2011-10-09 | 12:35:49
Bloggadress: http://bbeccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback