13.09.2011

Usch vad det blåser, var nära att blåsa bort på väg till spårvagnen... Haha. Sitter här med 'välkommen hem' på repeat, så himla fin låt. Helgen var myspys med mexikansk middag, daimkladdkaks-bakande, film, chips och dipp, wordfued och tjejsnack. I söndags satt jag och pluggade med ett gäng pepparkakor mina föräldrar köpte för ett tag sen. Gottigott! Igår var det bara skola och en massa regn. Hände inte så mycket mer. Idag står arr&komp, idrott och engelska på schemat. Jag kommer hem vid femtiden och då blir det plugg, segt. Jag längtar redan till helgen och sömn! Aja, ska i alla fall hämta mitt paket från nelly idag, det gillas starkt! :) Blev ett ganska så luddigt inlägg idag, har inte vaknat till än... Ha en fin dag! Förresten fyller jag år om exakt två månader, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback