20.09.11

Gäsp, är så trött och har superont i halsen... Var hemma igår då jag hade värsta huvudvärken någonsin och hemsk halsont som under natten tydligen blev värre. Urk! Idag var jag en sväng hos odontologen där vi pratade om tandställning, jag är faktiskt inte så nervös för det. Frida har lugnat ner mig. ;) Haha. På tal om Frida så hängde jag med henne i lördags, spontant och kul! Vi gick en promenix runt kungsmässan, såg en helt underbar kabelstickad tröja men den fanns självklart inte i min storlek. Fick i alla fall köpt en jättegod mjuklglass med ahlgrens bilar. Mums. Det var en mysig dag som bara blev mysigare när det började att regna när jag satt på bussen hem med härlig musik i lurarna. +++


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback