Wedneysday

Efter en lång skoldag känner jag inte alls för att börja jobba med musikteoriläxan som jag helt glömt bort. Som tur är så behöver jag bara lägga till en stämma på verserna. {Vi håller på med rytm så man skulle skriva en text med olika rytmiska stämmor.} Sedan måste jag även gå igenom mina svar på matteprovet jag ska redovisa imorgon. Kunde ha gjort detta tidigare idag men jag satt och sjöng förut för att försöka få igång sångrösten igen, efter detta halsviruset så behövdes det. Nu är min sångröst någorlunda tillbaka till det vanliga. Idag har jag haft engelska och svenska gånger tre. På den sistnämda lektionen skulle vi skriva en diktanalys som eximination. Hej, prestationsångest! Blev lite besviken på mig själv som fastnade i det där träsket igen. Men det är inte så lätt att bara schasa bort när man har haft höga krav på sig själv i flera år... Well well, imorgon ska jag upp riktigt tidigt då min sånglektion {som förresten är 40 minuter nu! Wihoo! Fast, vi tvåor har bara sånglektion varannan vecka...} börjar när jag vanligtvis är på väg ner till hållplatsen. Nu ska jag mysa lite i soffan innan det blir läggdags. Natti, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback