19.04.2012

Vilken fin dag det är idag, lagom varmt och lite svalkande vind. Idag steg jag upp vid nio, gjorde mig en skål havregrynsgröt med äppelmos och en knäckemacka. Sitter just nu på spårvagnen på väg till skolan, börjar ett idag eftersom vi hade konsert igår. Lite kompensation är aldrig fel. Blir sånglektion med alla som har sång och sedan matte, otroligt skönt med kort dag efter att ha varit i skolan hela dagen igår.

Igår blev det några lektioner, genrep, käk på donken och tittande på ettornas konsert innan det var dags för bästa NM2. Det gick bra och var kul. Blev dock besviken på mig själv för att jag sjöng fel men min fina klass gjorde så att jag glömde det fort, alla gör fel ibland. Det är så man lär sig. Förresten lyckades jag ta de höga tonerna jag varit rädd för att inte klara av och det är jag jäkligt stolt över. :) Tänk att man alltid ska fokusera på det dåliga istället för det bra... Knäppt. Well, ha en fin dag! Puss


Kommentarer
Linnea säger:

Sv: Vad skönt att du känner dig lugnare och bra att du blev nöjd med svaren! Jag tycker helt klart du ska göra operationen, för i efterhand är jag nöjd och det känns skönt att det är över nu :)



Jag har haft samma tandställning hela tiden, innan operationen, under operationen och nu :) Så jag har inte bytat tandställningen :)

2012-04-25 | 21:48:48
Bloggadress: http://linneaakarlsson.blogg.se/
iprene säger:

måste bara fråga, hur gör man så texten i arkivet inte är fet? :/

2012-05-07 | 23:50:27
Bloggadress: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback