Just nu...

... älskar jag fransk indie rock, är Loka med smak av vattenmelon och citron det godaste som finns, är jag sugen på chips, är shoppingsuget nästan extremt stort, suktar jag efter ett nagellack i mint, lyssnar jag på en sjukt bra låt vid namn 'Somebody that I used to know', önskar jag att jag hade pengar nog att stilla shoppingsuget, är mina tånaglar lika blå som himlen på sommaren, ångrar jag att jag inte köpte en vit iPhone, vill jag ha en kram eller två och kanske det jag tänker på mest hela tiden - vill jag fylla 18 så att jag kan göra allt det man som sjuttonåring inte får!


Detta riktigt braiga band heter Plastiscines och har en hel del bra låtar, denna, Camera och Bitch är mina favoriter!

Kommentarer
Olivia säger:

Fast sedan finns det ju en tjusning i att göra saker man inte får göra som 17-åring, som försvinner när man fyller 18 :)

2012-04-11 | 17:46:48
Bloggadress: http://pinkopinion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback