11.04.2012

Jag sitter fortfarande i min pyamas, lyssnar på musik och gör ingenting. Men det känns okej, jag har ju ändå en hel vecka på mig att göra roliga grejer. Idag vill jag bara ta det lugnt, titta på film, ta hand om mig själv och andas. Vädret är ju inte så bra, så inga skuldkänslor här inte. Tummen upp. Sen jag skrev sist har jag skaffat gymkort, köpt de finaste vårskorna, haft gofika hemma hos mormor, haft redovisning och inlämning av ett intressesant ämne i naturkunskapen {alla borde kolla upp sitt ekologiska fotavtryck!}, tittat på duktiga treornas genrep av deras sista konsert, besökt min gamla skola med Frida där vi träffade många gamla lärare och elever följt av en fika på det franska cafét, ätit påsklunch med familjen hos min morbor, haft sleepover hemma hos mig med finisarna Frida och Olivia med film, tjejsnack, glass och skratt, gymmat med Frida vilket faktiskt var kul överraskande nog {fast det var inte kul att gå dit/hem i ösregn och blåst med det sämsta paraplyet någonsin, haha.} och igår var jag på födelsedagsfest hos Ronja. Hela arton år fyllde bruden! Det var en riktigt kul kväll med härligt folk, sådant gillas starkt. Nu skall jag nog städa lite, träna pilates och sedan mysa vidare. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback