Tredje December

Hi lovelies  
 
Benen är rakade, håret tvättat och naglarna lackade. Halvligger i soffan och ska snart börja med plugget tänkte jag. Första advent igår var den sämsta någonsin, med 40 graders feber låg jag i sängen hela dagen. Föräldrarna mina hade dukat upp jättefint inför middagen men det enda jag kunde få i mig var en risifrutti, och den i sängen. Min dag gick i princip ut på att titta på Andra Avenyn och sova. Hemskt tråkigt. Well, idag är det en ny dag! Även denna dag med feber, dock inte lika mycket som igår. Tur!
 
Jag har haft mycket på gång och mycket att tänka på, har även gjort om bloggens utsida. Därav dålig uppdatering, tyvärr. Vad har jag hittat på de senaste veckorna då? Jag har fyllt 18 år och spenderade min födelsedag med skola, mysig middag med la familia och Twinight med Olivia. Det var en bioupplevelse som heter duga! Jättekul var det och värt, trots att jag var en levande zombie dagen efter. Tre dagar efter min stora dag hade jag ett väldigt mysigt och roligt födelsedagsfirande hemma hos mig med mina närmsta vänner. Tack till alla ni som kom! Gillar er väldigt mycket. ❥ Det blev såklart också utgång och det var grymt kul! Vi var ett gäng som hamnade på Parken och vi dansade loss i vad som kändes som en halvtimme, när det faktiskt var ett par timmar. Awesome. Hade lite födelsedagsfirande med kära mormor och min moster dagen efter och körde även för första gången den helgen. Det var lite läskigt men övning ger färdighet. Jag har inte satt något mål på när jag ska ta körkortet, det blir bara stressigt och fel så jag tar det i min takt. Det blir säkert bra det. Annars har jag umgåtts med vänner, tränat, beställt min fina studentmössa och äntligen satt in tandställningen. Det sistnämnda var verkligen på tiden, som jag väntat och längtat. Nu är det bara att vänta på att ta ut den, men det är ju ett tag kvar haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback