20.02.2012


Vilket härligt sportlov jag har haft! Jag har spenderat lovet med mina två bästa vänner och haft riktigt kul efter två veckor av tråkigt plugg i skolan sen jag skrev sist. Olivia kom hem till mig i lördags för tjejsnack, melodifestival-tittande och glassätande. Mys med stort m. Vi fortsatte sleepovern lite spontant sådär på söndagen då jag sov hos henne. Istället för att träna köpte vi hem kladdkaka och glass... Man får skippa träning på lov, säger vi. Vi hängde hos henne nästan hela dagen och lade oss sent {tidigt på morgonen?}, skönt att bara vara. Jag åkte hem på förmiddagen och avslutade ett hemligt projekt jag hållit på med sen någon gång i december. Det var ett album med massor av gamla foton på Frida och mig + en liten text. Det skulle egentligen vara en julklapp till Frida men jag började för sent så hon fick den i tisdags, på alla hjärtans dag, istället! Min storebror och jag bakade chokladbollar på morgonen som vi gav till mami & papi, det var uppskattat. Frida och jag åkte till in till stan och fikade på kvällen innan vi gick på bio och såg "En gång i Phuket", filmen var riktigt bra och det var en helmysig kväll i övrigt. Frida sov hos mig och vi tittade på fler gamla bilder på morgonen, tänk att man såg ut som man gjorde när man var tretton... Pinsamt, men kul. Åkte ner till Frida i torsdags kväll för att nästa dag åka till Gekås {Ullared} och shoppa loss! Hade inte varit där sen i somras så det var riktigt kul! Köpte lite smått och gott som en säsongsbox av Gossip Girl, ögonskuggspenslar och en blus bland annat. Nu i helgen har jag inte känt mig så bra så jag har tagit det lugnt, tittat på Gossip Girl och tränat på mina sotnings- och eyeliner-skills, hehe. Tog en dusch för en stund sen och har smort in mig med min vaniljglass-doftade bodylotion. Skall fortsätta dagen med att försöka kurera mig, plugga lite och titta på Gossip Girl. P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback