21.02.2012

Tröttast.se! Det är jag det. Jag är redan redo för att dejta kudden men det får vänta några timmar. Stannade hemma idag också men skall troligtvis gå imorgon. Har redan plöjt igenom två av fem skivor i Gossip Girl boxen så det är nog bra det, hehe. Jag har suttit och kikat på ett par spring/summer 2012 visningar och är lite ledsen över att jag inte har råd med D&G, har fixat ihop ett inlägg med mina favoriter som skall upp snart. Då förstår ni! Åh vad jag vill ha sommar nu! I alla fall vår, tänk vad härligt. Sola, bada, gå på långa promenader längs stranden, äta glass, ha på sig snygga solbrillor, klä sig i korta klänningar, kjolar och shorts utan att frysa, grilla, kunna vara ute sent i värmen och det fortfarande är ljust... Skulle kunna fortsätta hur länge som helst. Denna sommaren skall jag göra till den bästa. :) Nu skall jag gå och ta en dusch, är så himla varm. Küsse


Kommentarer
Hilma säger:

Gillar ditt hår :D

2012-03-30 | 16:57:46
Bloggadress: http://www.hhilmalagerlund.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback