29.01.12

Just nu sitter jag i soffan efter matteplugg och god frukost. Har hela dagen framför mig men ingen aning vad jag skall hitta på, hemmaspa hade jag planerat i alla fall. Duscha, raka benen, hårinpackning, ansiktsscrub, ansiktsmask, manikyr och pedikyr, sådant som man får unna sig ibland. Jag känner mig alltid som en ny människa efteråt. Den här veckan har rullat på som vanligt, var dock hemma i tisdags och onsdags på grund av huvudvärken och svagheten, kunde knappt sudda utan att bli trött i armen.. Haha. Det blev plugg, film och the sims de dagarna. I torsdags hade vi uppspel av de två låtarna vi jobbat med. Alla grupper var riktigt duktiga! Helgen började redan i fredags med besök på nyöppnade starbucks med min oliv och hennes klasskompis där jag drack en riktigt äcklig chailatte (att jag inte lärde mig från starbucks i London...) Olivia och jag åkte sedan hem till henne och spelade the Sims, haha. Lite nostalgi. Igår hängde jag i stan med Frida, vi kikade i butiker och fikade på det mysigaste cafét i stan, fint det. Kom hem med en superfin blus, visar senare. Nu skall jag försöka hitta på något, ha en fin dag! Küsse

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback